با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی

سلمان فارسی؛ حمیدرضا سایبانی؛ مهدی سوادی

دوره 10، شماره 3 ، اسفند 1400، ، صفحه 65-76

https://doi.org/10.30473/arsm.2022.8536

چکیده
  این مطالعه به‌منظور تدوین مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه‌ی کسب و کار ورزشی انجام شد. برای تدوین مدل، یک پرسشنامه‌ی محقق ساخت تهیه شد .روایی پرسشنامه توسط آزمون تحلیل عاملی تأییدی و اکتشافی بررسی شد و مقدار کومو در آزمون بارتلت برابر با 912/0 بود و پایایی آن از آزمون آلفای کرونباخ تأیید شد. پرسش‌نامه تحقیق در اختیار 252 نفر ...  بیشتر